Berta-Vadász Hírek

Aktuális híreink

  • Új VW ID3
    Újdonság a Volkswagentől 2023.03.06.

    Frissült az ID. család első tagja

    Wolfsburg/Budapest, 2023. március 3. – Felfrissített dizájn, még színvonalasabb anyagválasztás és a vezetéstámogató rendszerek legújabb generációja – ez az új ID.3. Két és fél évvel az első generáció piaci bevezetését követően kiterjedt modellfrissítéssel érkezik a piacra a Volkswagen tisztán elektromos hajtásrendszerű modellje. A legújabb szoftverek mellett immár még karakteresebb külső és kifinomultabb belső kialakítás jellemzi e kompakt elektromos modellt. A színpalettát olyan új árnyalatok bővítik, mint például a Sötét olivinzöld, miközben igényes, nem állati eredetű és hosszú távon fenntartható előállítású anyagok tükrözik a Volkswagen az ID. családban alkalmazott stratégiáját.Amint Imelda Labbé, a Volkswagen igazgatótanácsának az értékesítés, a marketing és az aftersales területeiért felelős tagja kiemelte: „Az ID.3 második generációjával tovább írjuk ID. modellcsaládunk sikertörténetét. Az új ID.3 dizájnja ’felnőttesebbé’, belterének anyagválasztása pedig jóval igényesebbé vált, ismét igazolva a minőség, a formatervezés és a kezelhetőség tekintetében megfogalmazott magasszintű követelményeinket, miközben következetesen reagáltunk ügyfeleink kívánságaira is.” Az új ID.3 azon tíz tisztán elektromos modell egyike, amelyekkel a Volkswagen 2026-ig jelenik meg a piacon.Külső megjelenés – még karakteresebb dizájn, továbbfejlesztett aerodinamikaKívülről felfrissített és még karakteresebb megjelenés jellemzi az alsó-középkategória tisztán elektromos modelljét. Eleje az átdolgozott hűtőlevegő-nyílásokkal és a nagyméretű, fényezett felületekkel minden irányból rátekintve magabiztos és barátságos benyomást kelt, aminek egyik alapjául az új lökhárító szolgál. Mivel eltűnt a szélvédő előtti fekete sáv, a motortérfedél hosszabbnak hat, miközben új szélső alakzatai tovább nyújtják az orrkialakítást. A Volkswagen tervezői az első kerekek körüli kedvezőbb légáramlással (Air Curtain) optimalizálták az aerodinamikai tulajdonságokat. Hátul immár az osztott lámpatestek csomagtérajtóban elhelyezett részei is világítanak.Beltér – igényes, fenntartható és nem állati eredetű anyagokAz új ID.3 beltere hosszú távon fenntartható előállítású anyagokkal ötvözi modern formavilágát, igényességét precízen kidolgozott, kontrasztárnyalatú díszvarrásai is fokozzák. Az ajtó- és üléskárpitokhoz a 71 százalékban újrahasznosított anyagokból előállított Artvelours Eco mikroszálas szövetet használja a Volkswagen. Ezt az úgynevezett másodlagos alapanyagot korábban már legalább egyszer ártalmatlanított műanyaghulladék újrahasznosításával nyerik. Megjelenése, tapintása és tartóssága tekintetében az Artvelours Eco a hagyományos eredetű új anyagokéval megegyező tulajdonságokkal rendelkezik. Mindemellett a belső tér teljes egészében mentes az állati eredetű anyagoktól.Mindezeken túl a termékfejlesztés, illetve az alapfelszereltség bővítése keretében számos ügyféljavaslatot is megvalósítottak. A vezetőtérben például lágy, habbetétes felületek szolgálnak újszerű tapintással, az új formájú ajtókárpitok pedig szintén puhábbak és nagyobb felületűek.Már alapkivitelben intelligens hálózatba kapcsolás Az új ID.3 még egyszerűbb és kényelmesebb töltésről gondoskodik az alapfelszereltségét bővítő olyan megoldásokkal, mint a Plug & Charge funkció – amellyel az autó a töltőkábelt a töltőállomásba csatlakoztatva azonosítja magát, illetve indítja el a töltési folyamatot –, valamint az intelligens e-útvonaltervező (Electric Vehicle Route Planner). Utóbbi úgy számítja ki egy-egy hosszabb útvonal töltési megállóhelyeit, hogy az autó a lehető leggyorsabban érhesse el úticélját, amely során az akkumulátor töltöttségi szintjén túl a pillanatnyi forgalmi helyzetet és az előrejelzéseket is tekintetbe veszi. A töltési megállók kiértékelése dinamikus és a töltőállomások teljesítményéhez igazodik, így egyetlen hosszú, kisebb teljesítményű töltés helyett két rövidebb, ám nagyteljesítményű töltést is javasolhat az útvonaltervező. Emellett az éppen foglalt töltőállomásokat is felismeri, így nem is ajánlja fel őket. A különleges úticélok a díjmentes We Connect ID alkalmazás segítségével továbbíthatók az autó rendszerére.Korszerű és intuitív kezelési koncepcióAz új ID.3 már a legújabb szoftvergenerációt tartalmazza, amely egyfelől javítja a rendszer teljesítményét, másfelől távoli, vezeték nélküli (Over-the-Air) frissítéseket is fogadhat. A 13,4 centiméter (5,3 col) átlójú kompakt műszeregység a multifunkciós kormánykerékről vezérelhető, míg a felső konzol közepén a már az alapfelszereltséghez tartozó, 30,5 centiméter (12 col) képátlójú érintőképernyő áll rendelkezésre a navigáció, a telefon, a média, a vezetéstámogató rendszerek és a járműbeállítások kezelésére. A menüstruktúrát, amelynek kialakításában az ügyfelek számos kívánságát is figyelembe vették, egyebek mellett letisztultabb felépítés jellemzi, amelyben a töltésmenü az érintőképernyő első szintjén található.Az extraként rendelhető Kiterjesztett valóság head-up kijelző (Augmented Reality Head-up Display) többek között a sebességet és a dinamikus navigációs útmutatásokat vetíti a szélvédőre, mégpedig a vezető számára – perspektivikusan helyesen és jól felismerhetően – mintegy tíz méterrel a jármű előtt megjelenő hatást keltve.Asszisztensrendszerek legújabb generációjaExtrafelszerelésként már az ID.3 számára is rendelhető a Kollektív adatokkal kiegészített Menetasszisztens (Travel Assist). E technika a sebesség és a követési távolság – indulástól egészen a maximális sebességig igénybe vehető – hosszirányú szabályzása (ACC), valamint az oldalirányú támogatást nyújtó Sávtartás-asszisztens (Lane Assist) formájában két jól bevált rendszerre is támaszkodhat, amelyek az új ID.3 modellekben egymással teljes mértékben hálózatba kapcsolva működnek. Amennyiben kollektív adatok is rendelkezésre állnak, országúton akár csupán egy sávhatároló útburkolati jel felismerése is elegendő lehet a Menetasszisztens számára az éppen igénybe vett forgalmi sáv tartásához.Kai Grünitz, a Volkswagen márka igazgatótanácsának a műszaki fejlesztés területéért felelős tagja hangsúlyozta: „Az új ID.3 révén igényes technikákat hozunk el az alsó-középkategóriába – összhangban a Volkswagen azon céljával, hogy fokozatosan teljes modellválasztékunkban kínáljuk innovatív fejlesztéseinket. Mindez az ID.3 legújabb generációs kényelmi berendezéseiben és vezetéstámogató rendszereiben is megmutatkozik: kollektív adatokkal kiegészítve a Menetasszisztens (Travel Assist) rendszerét, újabb lépést teszünk a magas fokon automatizált vezetés felé vezető úton.”Volkswagen –Way to ZEROÚjabb mérföldkőhöz érkezett a Volkswagen az emissziómentes, szoftveralapú mobilitási szolgáltatóvá zajló átalakulása útján, az ID.-család megjelenése óta ugyanis már több mint 600 ezret szállítottak ki a Moduláris elektromos platform (MEB) műszaki alapjaira épülő ID.-modellekből. Időközben már hat ID. sorakozik a Volkswagen termékpalettáján, az új ID.3 pedig Zwickau és Drezda mellett 2023 őszétől a wolfsburgi főüzemben is készül majd.A felszereltségi adatok a német piacra érvényesek, más piacokon az alapfelszereltség eltérhet.A Volkswagen márkáról:A Volkswagen Személyautók a világ több mint 150 piacán van jelen és 14 ország több mint 50 termelési helyszínén gyártja járműveit. A Volkswagen termékei között olyan „bestsellerek” is szerepelnek, mint a Golf, a Tiguan, a Jetta és a Passat. A Volkswagen jelenleg világszerte 195,878, több mint 10,000 tagú kereskedelmi hálózata pedig 86 ezer munkatársat foglalkoztat. A Volkswagen következetesen kívánja előmozdítani az autógyártás fejlődését. Az elektromos mobilitás, az okos mobilitás (Smart Mobility) és a márka digitális átalakulása egyaránt a jövő stratégiai fontosságú, alapvető témakörei közé tartozik.

  • ID.7
    Újdonság a Volkswagentől 2023.01.08.

    Először jelenik meg a nagyközönség előtt a digitális álcamintás új ID.7

    • A Volkswagen Group of America már a következő ID-modellre kínál betekintést a CES szakkiállítás alkalmával• Gazdaságos elektromos limuzin, akár mintegy 700 kilométer2 (WLTP) hatótávval• Az ID.7 speciális álcázása intelligens fényhatásokat bocsát ki az elektrolumineszcencia eleve alapján• Az új limuzin az ID.4 után a Volkswagen következő globális elektromos modellje, amely három kontinensen jelenik meg a jövőben• A sorozatgyártású változat 2023 második negyedévében tartja világpremierjétWolfsburg/Budapest, 2023. január 10. – Függöny fel: 2023. január 5. és 8. között a Volkswagen Group of America a Las Vegas-i CES (Consumer Electronics Show) szakkiállítás alkalmával – intelligens álcázással – bemutatja a márka első olyan tisztán elektromos hajtásrendszerű limuzinját, amely már a Moduláris elektromos platform (MEB) műszaki alapjaira épül, az ID.7 modellt. A többrétegű fényezéssel alkalmazott, egyedülálló álcatechnológia révén az autó egyes felületei fényt bocsáthatnak ki, ami interaktív módon szimbolizálja az ID.-család jövőbeni csúcsmodellje digitalizációjának újabb lépését. Az elsőként Kínában bemutatott ID. AERO tanulmány korábban már betekintést kínált az új modellre, amelyet különösen aerodinamikus formai nyelvezet jellemez és akár 700 kilométer (WLTP) hatótávot is lehetővé tesz. A Volkswagen Group of America így hat év után egészen különleges termékkel térhet vissza a CES rendezvényére, a világ legnagyobb elektronikai szakkiállítására.„Az új ID.7 révén a felső piaci szegmensek felé bővítjük elektromos modellportfoliónkat, az új limuzin csúcstechnikát és csúcsminőséget kínál majd. Az ID.7 azon tíz új elektromos modell egyike, amelyekkel 2026-ig jelenünk meg a piacon. Célunk, hogy minden piaci szegmensben megfelelő ajánlattal szolgálhassunk ügyfeleinknek” – hangsúlyozta Thomas Schäfer, a Volkswagen Személyautók márka vezérigazgatója.ID.7 – a klíma és a kényelem újszerű élményeÜgyfelei visszajelzéseire reagálva, a Moduláris elektromos platform (MEB) műszaki alapjaira épülő legújabb modelljével a Volkswagen tovább javítja a felhasználói élményt a meghatározó területeken. Az ID.7 modellekben számos innovatív fejlesztés jelenik meg már alapfelszerelésként:– új kijelző-koncepció– a Kiterjesztett valóság head-up kijelző (Augmented Reality Head-up Display)– egy 38 centiméter (15 col) képátlójú képernyő– a légkondicionáló berendezés az infotainment-rendszer első szintjébe integrált, újszerű kezelése– megvilágított érintőcsúszkaA légkondicionáló berendezés intelligens légbefúvó nyílásokkal működő, új koncepciója több új funkciót is kínál. Az ID.7 például a kulcs alapján felismeri a közeledő vezetőt, még beszállás előtt megkezdve – a forró nyári napokon – a beltér hűtését, illetve – hideg időben – a fűtését. Ennek során az új tervezésű intelligens légbefúvó nyílások (Smart Air Vent) szabályozzák a légáramlást, dinamikus pásztázó mozgással terítve nagy területre a lehető leggyorsabban a levegőt. Ha az utasok már az autóban ülnek, a légáramlás közvetlenül a testükre is irányulhat, de közvetve is szellőztethető a beltér. Az új, nagyméretű kijelzőn folyamatosan láthatók, aktiválhatók, illetve felhasználónként külön-külön menthetők ezek a funkciók. A különleges kívánságok hangvezérléssel aktiválhatók. A „Helló Volkswagen, fázik a kezem!” jelzésre például a kormánykerékfűtés bekapcsolásával reagál az ID.7, miközben célzottan meleg légáramot irányít a kezekre.Különleges interaktív álcakoncepcióEgészen különleges módon érzékelteti a Volkswagen a Las Vegas-i CES alkalmával az új ID.7 intelligenciáját. A digitális mintázattal álcázott limuzin olyan egyedi fényezést kapott, amellyel az ID.7 interaktív módon sugározhat fényt: az összesen negyven felhordott festékréteg egy része elektromosan vezető, míg mások szigetelő tulajdonságúak. Az autó felületének 22 külön-külön szabályozható része így a legfelső festékrétege alatt folyó elektromos áram hatására fényt bocsáthat ki (elektrolumineszcencia), ha pedig e rendszert például az audio-berendezéshez csatlakoztatják, az egyes területek felvillanásaival a zene ritmusa is láthatóvá tehető.Az autó motorházfedelén és két oldalán feltűnő QR-kódok a fizikai és a digitális világ között szolgálnak interfészként. A teljes álcaminta e QR-kód témát viszi tovább, így rejtve el a majdani sorozatgyártású modell kontúrjait.Aerodinamikus formák és tágas utastér a MEB révénStílusában az ID.7 a tisztán elektromos ID.-család formai nyelvezetét követi. Az új limuzin formavilágát aerodinamikus orr- és tetőkialakítása határozza meg, amelyek nagyban hozzájárulnak az energiafogyasztás csökkentéséhez és a hatótáv növeléséhez. Az ID.7 elején átáramoltatott légbeömlőnyílások terelik célzottan a levegőt az autó oldalai mentén hátrafelé, olyan légfüggönyt (Air Curtain) képezve, amely csillapítja az oldalsó régiók légáramlásait. Ereszkedő tetővonala szintén hozzájárul az ID.7 kiváló légellenállási együtthatójához. A hatótáv akár a 700 kilométert (WLTP) is elérheti.Mint az ID.-család minden tagja, az ID.7 is a Volkswagen Csoport Moduláris elektromos platformjának (MEB) műszaki alapjaira épül. A modulrendszer rövid karosszéria-túlnyúlásokban és hosszú tengelytávban (2,97 méter) is megmutatkozó előnyei a beltér javára is válnak, az eredmény pedig az ID.7 különösen tágas térérzetű felsőkategóriájú limuzin-karaktere.A Volkswagen elektromos offenzívája: már 500 ezer kiszállított MEB-alapú autóID.7 limuzinjával a Volkswagen a felső-középkategória jelentős értékesítési darabszámok jellemezte piaci szegmensében bővíti tovább nagysikerű, tisztán elektromos ID.-modelljei családját, miközben „ACCELERATE” stratégiájával gyorsítja elektromos offenzíváját. Az első mérföldkőhöz már el is érkezett a Volkswagen: a 2020 szeptemberben az ügyfeleknek átadott első ID.3 példányok óta a márka mintegy 500 ezer ID.-modelljét szállította ki világszerte leányvállalatain keresztül – mégpedig a továbbra is szűkös ellátási helyzet ellenére is nagyjából egy évvel korábban a tervezettnél.Az ID.3, az ID.4, az ID.5 és az ID.6 (csak Kínában), valamint az új ID. Buzz után az ID.7 immár az ID.-család hatodik tagjaként, egyben – az ID.4 mellett – a Volkswagen immár második MEB-alapú világautójaként érkezik. Az elektromos limuzin három fő piacon, Kínában, Európában és Észak-Amerikában jelenik meg a kínálatban, az európai országokba a Volkswagen emdeni gyárából szállítják majd. Az ID.4 után az ID.7 ugyancsak a második MEB-alapú modell, amely Emdenben készül.A Volkswagen márkáról:A Volkswagen Személyautók a világ több mint 150 piacán van jelen és 14 ország több mint 50 termelési helyszínén gyártja járműveit. A Volkswagen termékei között olyan „bestsellerek” is szerepelnek, mint a Golf, a Tiguan, a Jetta és a Passat. A Volkswagen jelenleg világszerte 195,878, több mint 10,000 tagú kereskedelmi hálózata pedig 86 ezer munkatársat foglalkoztat. A Volkswagen következetesen kívánja előmozdítani az autógyártás fejlődését. Az elektromos mobilitás, az okos mobilitás (Smart Mobility) és a márka digitális átalakulása egyaránt a jövő stratégiai fontosságú, alapvető témakörei közé tartozik.

  • Golf R
    Újdonság a Volkswagenről 2022.06.07.

    20 éve Golf R – Különleges exkluzív modellváltozattal ünnepli e mérföldkövet a Volkswagen R

  • ID.5 és ID5 GTX
    Újdonság a Volkswagenről 2022.05.28.

    Új taggal büszkélkedhet az ID. család, itt az ID.5 és az ID.5 GTX

    Május 27-én, az idei Automobil & Tuning Show-n mutatta be a Volkswagen az új elektromos modelljét, az ID.5-öt, mely a GTX kivitellel együtt már elérhetővé is vált a márka konfigurátorában. Az ID.3 és az ID.4 sikere utána a Volkswagen bízik abban, hogy az impozáns dizájnnal és fejlesztésekkel piacra kerülő ID.5 tovább emeli majd a márka ID. családjának hírnevét.ID. Software 3.0: belépő a jövő szoftveriorientált mobilitásának világábaAz ID.5 a márka MEB platformjára épült, csakúgy, mint a Volkswagen többi elektromos modellje. Újdonság az elődökhöz képest, hogy az ID.5 már az új, 3.0-ás ID. szoftvergenerációval érhető el, mely lehetővé teszi a felhőből történő, „over-the-air” frissítést, azaz azt a szolgáltatást, hogy bizonyos szoftverfrissítéseket otthon, szervizbe látogatás nélkül is elvégezhetnek az ID.5 tulajdonosok. Ez pedig nem csupán kényelmi szempontból fontos, hanem azért is jelentős, mert a Volkswagen így egy lépéssel közelebb került azon „ACCELERATE” stratégiájában megfogalmazott víziójához, miszerint szoftverorientált mobilitási szolgáltatóvá válik a jövőben.Az ID. szoftver legújabb generációja a töltéssel kapcsolatban is számos előnnyel jár. Egyenáramú töltőhöz csatlakozva, az ID.5 a 77 kWh-s akkumulátorral, akár 135 kWh maximális kapacitással is képes tölteni, így akár kilenc perc töltési időt takaríthat meg az előző verzióhoz képest. Ez azt jelenti, hogy az ID.5 29 perc alatt, az ID.5 GTX pedig 36 perc alatt töltődik fel a következő 390, illetve 320 kilométerre.Az ID.5 hátsókerékmeghajtással kerül a konfigurátorba és egy elektromotor hajtja, míg a kétmotoros összkerékhajtású ID.5 GTX-et az első és a hátsó tengelyre szerelt egy-egy e-motor lendít mozgásba. Minden ID.5 motorváltozatot egy nagyméretű, nagy hatótávolságú akkumulátor lát el energiával. Az alacsony, 0,26-os (az ID.5 GTX esetében 0,27-es) légellenállási együttható növeli a hatékonyságot és tovább bővíti a jármű hatótávolságát, mely az ID.5 esetében akár az 520 kilométert, míg az ID.5 GTX esetében a 490 kilométert is elérheti. A kedvező légellenálláshoz a szélesre nyíló, aerodinamikus formájú csomagtérajtóba integrált spoiler is hozzájárul, sőt, a jármű elején az elektromosan vezérelt hűtőnyílások is csak akkor nyílnak ki, amikor szükség van rájuk, így mindig optimális a légáramlás.Úton a karbonsemleges mobilitás feléA Volkswagen az ID.5 és ID.5 GTX modellekkel teljesen új piaci szegmensbe lép be, folytatja az ACCELERATE stratégiában meghatározott elektromos offenzívát. A márka várakozása szerint 2030-ra az Európában értékesített Volkswagen modellek legalább 70 százaléka tisztán elektromos meghajtású jármű lesz - ez több, mint egymillió járművet jelent. A járművenkénti szén-dioxid-kibocsátás akár 40%-kal is csökkenhet már 2030-ra. A vállalat a „Way to ZERO" stratégiájának keretében legkésőbb 2050-re klímasemlegessé kíván válni. Az új ID.5 és a kétmotoros összkerékhajtású, sportos prémium ID.5 GTX is a Volkswagen zwickaui gyárában készül, és karbonsemlegesen jut el az ügyfélhez. Ha 100 százalékban zöld energiával töltik fel őket, akkor ezek a járművek lényegében már most is klímasemlegesek.Már az ID. Buzz és az ID. Buzz Cargo is rendelhetőMájus 23-án elindult az ID. család eddigi legnagyobb tagjának az előértékesítése is, azaz már elérhető a Volkswagen Haszonjárművek konfigurátorában a márka új, tisztán elektromos kisbusza és áruszállítója, a Volkswagen ID. Buzz és az ID. Buzz Cargo. Az új modell a Volkswagen Haszonjárművek legendás modellje, a T1-es előtt hajt fejet.Ezzel új fejezet nyílt a hazai autózás történetében, hiszen nálunk is elérhetővé vált a tisztán elektromos személyszállítást kényelmesen lehetővé tévő kisbusz. Az ID. Buzz hatalmas ikonok vállán emelkedett fel, és a márka célja az, hogy ez az autó szintén olyan szimbólumává váljon a Volkswagennek, mint amilyen a T1-es modell. A német márka tiszteleg is az ikonikus első széria előtt, az ID. Buzz ugyanis szintén hátsókerékmeghajtással rendelhető, csakúgy, mint a T1-es, azonban az ID. Buzzt már villanymotor mozgatja. Szintén főhajtásként értelmezhető az ős Bulli modell előtt az a tény, hogy az ID. Buzz is a Volkswagen Haszonjárművek hannoveri gyárában készül.Az új ID.5 hazánkban bruttó 20 915 630 Ft-os induló ártól érhető el, míg az ID.5 GTX alapára bruttó 23 666 450 Ft-tól indul.Az új ID. Buzz hazánkban bruttó 23 138 000 Ft-os induló ártól érhető el, míg az ID. Buzz Cargo alapára 17 128 000 Ft + ÁFA-tól indul.További részletek és egyedi konfigurációs opciók: www.konfigurator.volkswagen.hu

  • ID. BUZZ
    Újdonság a Volkswagenről 2022.05.22.

    Itt az ID. Buzz

    Új fejezet nyílik a hazai autózás történetében, hiszen mától nálunk is elérhetővé vált a tisztán elektromos személyszállítást kényelmesen lehetővé tévő kisbusz. Az ID. Buzz hatalmas ikonok vállán emelkedett fel, és a márka célja az, hogy ez az autó szintén olyan szimbólumává váljon a Volkswagennek, mint amilyen a T1-es modell. A német márka tiszteleg is az ikonikus első széria előtt, az ID. Buzz ugyanis szintén hátsókerékmeghajtással rendelhető, csakúgy, mint a T1-es, azonban az ID. Buzzt már villanymotor mozgatja. Szintén főhajtásként értelmezhető az ős Bulli modell előtt az a tény, hogy az ID. Buzz is a Volkswagen Haszonjárművek hannoveri gyárában készül.Az új ID. Buzz a Volkswagen Csoport modelljeiből már ismerős, nettó 77 kWh-s akkumulátorral lesz elérhető, mely biztosítja az energiát a 150 kW-os elektromos motornak. Ez a rendszer pedig akár 420 kilométert is képes megtenni egy töltéssel. Dizájnjában karakteres, több Multivan modellben is már látott kétszínű fényezéssel érkezik hazánkba, mely a klasszikus Bulli világát idézi meg. Belső tereit tekintve ugyanazokat a jellemzőket hordozza, mint a T széria tagjai: variálhatóság, elegancia, és a jövő Volkswagenjeinek magas szintű digitalizáltsága, mely az ID. Buzznak köszönhetően a jelenben is elérhetővé válik.Az új ID. Buzz modellben alapfelszereltségként jelenik meg a LED fényszóró, valamint a nettó 77 kWh-s akkumulátor is. Az autó a legfrissebb ID. szoftvert kapta, amely a Volkswagen szakemberei által fejlesztett legújabb innovatív szoftveres megoldásokat tartalmazza: fejlett Travel Assist funkciókkal és magas szintű Plug & Charge technológiával kerül a hazai vásárlókhoz.Elektromos szállítás: cél a karbonsemleges logisztika víziójának megteremtése.Az ID. Buzz személyszállító változata mellett már az ID. Buzz Cargo is elérhető lett Magyarországon, mely „dobozos” kivételével egyszerre kiváló munkaeszköz és agilis, fenntartható jármű. Négy köbméteres raktérméretével és szériában háromszemélyes vezetőfülkéjével pedig igazán alkalmassá teszi a Cargo kivitelt arra, hogy sokoldalúan szolgálja ki a szállítmányozó igényeket.Úton a fenntarthatóság felé, összhangban a konszern stratégiájávalAz ID. Buzz és az ID. Buzz Cargo modellekkel tovább növekszik a sikeres ID. család, így az ID.3 és ID.4 után egy újabb járműosztályban folytatódik az elektromos térhódítás az ACCELERATE stratégia keretei között. Várakozások szerint 2030-ra az Európában értékesített Volkswagen modellek legalább 70 százaléka tisztán elektromos meghajtású jármű lesz - ez több mint egymillió járművet jelent. A járművenkénti szén-dioxid-kibocsátás akár 40%-kal is csökkenhet már 2030-ra. A vállalat a "Way to ZERO" stratégia keretében legkésőbb 2050-re klímasemlegessé kíván válni.Az új ID. Buzz hazánkban bruttó 23.138.000,- Ft-os induló ártól érhető el, míg az ID. Buzz Cargo alapára 17.128.000,- Ft+ÁFA-tól indul.További részletek és egyedi konfigurációs opciók: www.konfigurator.vwh.hu/

  • VW Amarok
    Újdonság a Volkswagenről 2022.04.24.

    A Volkswagen Haszonjárművek új Amarok sorozata

    Prémium: új dizájnnal és új technikákkal érkezik az Amarok Gazdaságos: új V6-os dízel és négy további motorváltozat Igény szerint: kétféle összkerékhajtás vagy hátsókerékhajtás Csúcstechnika: több mint 30 vezetői segédrendszer szolgál mércéül a pickupok körében Egyéni: PanAmericana és Aventura csúcsváltozatok Visszaszámlálás: piaci bevezetés 2022 végétőlHannover/Budapest, 2022. április 26. – A Volkswagen Haszonjárművek bemutatja Amarok pickup-családja teljes egészében új fejlesztésű generációját, amely terepen és műúton egyaránt többet tud elődjénél. Németországban és Ausztráliában tervezték, Dél-Afrikában gyártják – az új Amarok magasfokú strapabíró képességével, a legszínvonalasabb felszereltséggel, vezetői segédrendszerek jelentősen kibővített kínálatával, valamint hajtásrendszerei jóval szélesebb választékával áll ismét a pickupok B-szegmensének élére. Az új Amarok első, egyelőre álcázott példányai már megjelentek Európa útjain.Vérbeli Amarok, mégis teljes egészében új e sokoldalú modell innovatív prémium formavilága. Az erőteljes és karizmatikus külső itt igényes beltérrel találkozik, a méretváltozások pedig az álcázás ellenére is jól érzékelhetők. Bő 5350 milliméteres hosszúsága legalább 100 milliméterrel haladja meg elődjéét, 3270 milliméteres tengelytávja pedig 175 milliméterrel nagyobb – még több helyet kínálva a duplafülkében. Mindemellett a teherbírás akár 1,2 tonnára nőtt, a vontatható tömeg pedig több motor-sebességváltó kombináció esetében is elérheti a tekintélyes 3,5 tonnát. Mivel az új Amarok tengelytávja nagyobb mértékben nőtt a jármű hosszúságánál, rövidebbre adódtak karosszéria-túlnyúlásai, ami egyaránt kedvezően befolyásolta első és hátsó terepszögét, s ezzel terepes képességeit. Mindehhez még az elődénél lényegesen nagyobb gázlómélység is hozzájárul.Motor-sebességváltó kombinációtól és piactól függően egy benzin- és akár négyféle dízelüzemű erőforrás is sorakozhat a motorpalettán, négy és hat hengerrel, illetve 2,0 és 3,0 liter közötti összlökettérfogattal, amelyek igény szerint hátsókerékhajtáshoz, valamint kapcsolható vagy állandó összkerékhajtáshoz csatlakozhatnak. Változatos, előre konfigurált menetüzemmódok támogathatják akár több fokozatban is a vezetőt a nem mindennapi menethelyzetek során, aki ily módon felkészülve gyakorlatilag minden kihívással bátran szembeszállhat az új Amarok volánja mögött. A még nagyobb biztonságról több mint harminc vezetői segédrendszer gondoskodhat, amelyek közül bő húsz teljesen új az Amarok fedélzetén.A formavilág az egyéniség kifejezőjeErőteljes és karizmatikus megjelenés jellemzi az új pickup egyelőre még álca mögött rejtőző külsejét. „Új generációjával jelentősen átdolgoztuk az Amarok jellegzetes formavilágát, amely így egyértelműen kifejezőbbé és jóval egyénibbé vált” – vázolta Albert Kirzinger, a Volkswagen Haszonjárművek vezető formatervezője munkájuk eredményét.Önmagában is felér egy állásfoglalással az új orrkialakítás. Egyértelmű Volkswagen-génjeivel különösen markáns megoldás a feszes hatású, hangsúlyosan vízszintes motorházfedél, míg kimondottan karizmatikusak a hűtőrács ugyancsak vízszintes felső keresztlécei, a harmonikusan integrált és minden változaton már alapkivitelben LED-technikájú, karcsú fényszórókkal. Extrafelszerelésként az IQ.LIGHT LED-Matrix fényszórók is rendelkezésre állnak, az új Amarok high-tech karakterét kiemelve. A keresztlécek alatt – változattól függően – az Amarok elejét vízszintesen tagoló vagy a csúcsváltozatokon X-alakzat szerinti kialakítást kap a hűtőmaszk, hangsúlyos „Amarok” felirattal.Az oldalnézet különösen markáns vonásai az elődéhez hasonló félkör alakú kerékjáratok, amelyeket sok más pickup-modelltől eltérően – és az Amarok jellegzetes stílusjegyeként – íves helyett csaknem teljesen egyenes vonal zár le felülről. A sárvédők erőteljesen domborodnak az akár 21 col peremátmérőjű kerekek körül. A könnyűfém keréktárcsákat első ízben szerelhetik már alapkivitelben All-Terrain gumiabroncsokkal. Hasonlóképpen markáns a Volkswagen Haszonjárművek új pickupjának farkialakítása is. A széles raktérajtót – amelynek csaknem teljes szélességében „Amarok” felirat húzódik – a már alapkivitelben LED-technikájú hátsó lámpák fogják közre. Akárcsak elődje, az új Amarok rakfelülete is elegendő helyet kínál a kerékjáratok között egy keresztben elhelyezett euro-raklap számára, amely stabil rögzítőszemek segítségével biztosítható.Beltér munkára és hosszú utazásokraMagától értetődő kezelőelemeivel, digitális műszeregységével és tablet-stílusú infotainment-képernyőjével – olyan részletek ezek, amelyek az új pickup prémiumkarakterét hangsúlyozzák – az Amarok beltere funkcionális és igényes kialakítású. Ehhez extrafelszerelésként rendelhető, exkluzív hangrendszere, illetve műszerfala és ajtókárpitjai stílusos díszvarrásokkal kidolgozott, nemes bőrhatású felületei is nagyban hozzájárulhatnak. Az Amarok prémium-pozicionálásához illeszkednek új ülései is, amelyek minden bennülő számára a Volkswagentől megszokott kényelemmel szolgálnak. A vezető és az első utas kényelmes és széles üléseken foglalhat helyet, amelyek extrafelszerelésként tíz irányban elektromos állítással is rendelhetők, hátul pedig három felnőtt számára is bőséges helyet kínál a jármű.Az új Amarok ötféle felszereltségi szinttel érkezik. A belépőmodell „Amarok” néven jelenik meg, majd a „Life” és a „Style” következik, illetve egyenértékű csúcsmodellként kínálja a Volkswagen Haszonjárművek a „PanAmericana” (terepes karakter) és az „Aventura” (utcai karakter) kiviteleket.Egy sikermodell utódjaÖsszesen több mint 830 ezer példányban kelt el az Amarok eddig Európában, Dél-Amerikában, Dél-Afrikában és Óceániában, amely során igényes hajtásrendszerei, nagy teherbírása, következetes funkcionalitása és autentikus terepes dizájnja számítottak a nagysikerű prémium-pickup fő erényeinek. Ezen előnyöket erősíti tovább az új generációval a Volkswagen Haszonjárművek. Az új Amarok 2022 végére érkezik az első piacokra, négyajtós duplafülkés (DoubleCab), illetve egyes országokban kétajtós rövidfülkés (SingleCab) karosszériával.A német nyelvű videó letölthető:https://www.vwn-presse.de/NewAmarok2022_Movie_DE.zip Az angol feliratozású videó letölthető:https://www.vwn-presse.de/NewAmarok2022_Movie_EN.zip Az álcázott Amarok fotói letölthetők:https://www.vwn-presse.de/NewAmarok2022_Photos.zip

  • ID BUZZ.
    Újdonság a Volkswagenről 2022.03.06.

    Hamarosan itt az elektromos ID. Buzz!

    Két változatban: a sokoldalúság jegyében idén debütál az új elektromos ID. Buzz és ID. Buzz Cargo A visszaszámlálás megkezdődött: a károsanyagkibocsátás-mentes ID. Buzz világpremierjét 2022. március 9-ére tűzték ki Évtizedekre visszatekintő egyedi szakértelem: az ID. Buzz és az ID. Buzz Cargo hét évtizednyi Bulli know-how-t felhasználva forradalmasítja a jövőt Az utolsó simítások: az ötüléses ID. Buzz és az ID. Buzz Cargo furgon előszériás flottája jelenleg Európában turnézik. Intelligens töltés: a „Plug & Charge” szolgáltatásnak köszönhetően sok gyorstöltő állomáson már feleslegessé válnak a töltőkártyákHannover/Budapest, 2022. március 8. – A 2017. januárjában megrendezett Detroit Motor Show rendezvényen mutatták be először az ID. BUZZ1 koncepciójárművet, ami világszerte szenzációs visszhangot váltott ki. A pozitív visszajelzés hatására csak egyetlen döntés jöhetett szóba: a koncepciójármű sorozatgyártásának megkezdése. Öt év intenzív fejlesztési munka következett. Most eljött az idő: elkészült az ID. Buzz1 – az elektromos meghajtást alapjaiban megváltoztató modell. A Volkswagen most kettős világpremierre indítja a visszaszámlálást: március 9-én a teljesen elektromos, károsanyag-kibocsátásmentes Bulli egyidejűleg indul útjára az ötüléses ID. Buzz-zal és az ID. Buzz Cargo furgonnal.A Volkswagen Haszonjárművek jelenleg az ID. Buzz prototípusok tesztelésének utolsó fázisánál tart. Az előszériás flotta jelenleg Európában turnézik. Ezek az utolsó próbautak hétköznapi körülmények között zajlanak Barcelona, Párizs, London, Amszterdam, Koppenhága, Hamburg és Hannover között. Kai Grünitz, a Volkswagen Haszonjárművek járműfejlesztési vezetője: „Mielőtt megkezdjük az ID. Buzz sorozatgyártását, a végső finomhangoláshoz szükséges nélkülözhetetlen következtetéseket vonunk le ezeknek az utolsó teszteknek köszönhetően. Ezek az információk tökéletes összhangban vannak a sorozatgyártás előírásaival.”Kifejezően új design, amelyet az ikonikus T1 ihletett.Már alig álcázzák az ID. Buzz prototípusokat. Ezáltal kezd egyre feltűnőbbé válni, hogy a 2022-es széria kidolgozásakor a tervezők következetesen átvették a 2017-es koncepciójármű stílusát: a hasonlóságok magukért beszélnek. Mindkét ID. Buzz változat tükrözi a legendás T1, az eredeti Bulli stíluselemeit. Ezek közé az elemek közé tartoznak a rendkívül rövid karosszéria-túlnyúlások, a tér maximális kihasználása minimális alapterület mellett, a karosszéria kialakításának klasszikus, felső és alsó szintre osztása, valamint az összetéveszthetetlen, V alakú első borítás. És akárcsak az eredeti Bulli, az ID. Buzz is hátsókerék-meghajtású.A modellsorozat impozáns történelméhez való kapcsolódás mellett az avantgárd ID. Buzz új arculatot teremt az elektromos meghajtású járművek számára. Versenytárs nélküli jármű született, mivel az ID. Buzz nem többmeghajtású platformon alapul, hanem az alapoktól kezdve egy elektromos Bulli. Az ID. Buzz bármely változatára, akár a kisbuszra, akár a furgonra esik a választás, azt jelzi, hogy tulajdonosa intelligens döntést hozott a mobilitással kapcsolatban, így mind a magán-, mind az üzleti ügyfelek képesek az éghajlatváltozás ellensúlyozására.A modulrendszerű elektromos hajtáskoncepció (MEB) nagyfokú agilitást tesz lehetővéMűszaki szempontból nézve az új modellcsalád alapja a Volkswagen Csoport modulrendszerű elektromos hajtáskoncepciója (MEB). A nagyfeszültségű, bruttó 82 kWh (nettó 77 kWh) energiakapacitást biztosító lítiumion-akkumulátorral rendelkező ID. Buzz változatok idén kerülnek forgalomba. A 150 kW-os villanymotort működtető akkumulátor a hátsó tengelybe van beépítve, ezáltal a hátsó kerekeket hajtja. A végsebesség elektronikusan korlátozott, 145 km/óra. A hatótávolságra vonatkozóan még nem állnak rendelkezésre hivatalos adatok. Tulajdonképpen, az új ID. Buzz egy nagyon agilis jármű. Egyrészt, az elektromos motor a 310 Nm-es maximális nyomatékát álló helyzetből állítja elő. Másrészt, ezeket a dinamikus alkatrészeket a jármű kifejezetten alacsony súlypontú karosszériája köti össze, mivel az akkumulátor jó mélyen helyezkedik el a szendvicspadlóban. Kialakításánál fogva az ID. Buzz még egy előnnyel rendelkezik: az elektromos Bulli fordulókörének átmérője alig haladja meg a 11 métert.Maximális helykihasználás és a T6.1-hez hasonló tengelytávA Volkswagen Haszonjárművek olyan MEB-alapra felépített sokoldalú szerkezetet fejlesztett ki, amely különösen széles felhasználási spektrumot tesz lehetővé: az öt üléssel rendelkező, többfunkciós ID. Buzz ugyanolyan tökéletesen alkalmas a szabadidő eltöltésére, mint az üzleti használatra. A háromszemélyes ID. Buzz Cargo megjelenésével egy páratlanul korszerű, kibocsátásmentes furgon indul útjára. Ám ez még csak a kezdet. A következő év folyamán a kínálat egy hosszabb tengelytávú, és ennek megfelelően nagyobb kihasználtságú belső térrel rendelkező modellel bővül.Pár szó a méretekről: az ID. Buzz és az ID. Buzz Cargo idén megjelenő, normál tengelytávú (2988 mm) változatai mindössze 4712 mm hosszúak. Összehasonlításképpen: az új ID. Buzz tengelytávja mindössze két milliméterrel tér el a T6.1 tengelytávjától, amelynek teljes hossza 4904 mm. Az ID. Buzz tehát hasonló belső hosszúságot kínál, de kisebb parkolóhelyeken is elfér. A körös-körül üveggel borított busz magassága 1937 mm, a furgoné pedig 1938 mm, az alváz kis eltérései miatt (T6.1: 1970 mm). Mindkét ID. Buzz jármű 1985 mm széles (az oldalsó tükrök nélkül); az új modell tehát 81 mm-rel szélesebb, mint a T6.1. A 18-21 colos felnikkel ellátott új modellcsalád nagy (750 mm átmérőjű) kerekeken gurul.Rengeteg hely az utasok, a csomagok és a munka számáraA helytakarékos MEB koncepciónak köszönhetően az ID. Buzz és az ID. Buzz Cargo kivételesen jó helykihasználást kínál. Az ötüléses ID. Buzz 1121 literes csomagtérrel rendelkezik, még akkor is, ha minden ülés foglalt. A válaszfallal felszerelt ID. Buzz Cargo maximális befogadóképessége több mint 3,9 m3.„Plug & Charge” és kétirányú töltésOkos töltési megoldások: a modellsorozat a legújabb ID. szoftvernek köszönhetően a „Plug & Charge” funkciót is tartalmazni fogja. Ennek használatával az ID. Buzz a töltőcsatlakozón keresztül számos szolgáltató gyorstöltő (DC) állomásán tudja magát hitelesíteni és minden szükséges adatot lekommunikálni, ami egy sokkal kényelmesebb megoldás. És lesz még egy új funkció: a kétirányú töltés. Ez a technológia teljesen új lehetőségek tárházát nyújtja. Például: mostantól lehetőségünk lesz arra, hogy otthonunk napelemeiből származó felesleges energiát az ID. Buzz-ban tároljuk, majd este visszatáplálhatjuk az épületbe, hogy ne kelljen a napfénytől függenünk.Frissítések a felhőn keresztül és innovatív támogató rendszerekAz ID. Buzz-ra és az ID. család minden modelljére igaz, hogy a szoftverfrissítések a felhőből is letölthetők. Ezek közé tartoznak mind az infotainment rendszer frissítései, mind a töltési vagy vezetéstámogató funkciókkal kapcsolatos frissítések. A vezetéstámogató rendszerek spektruma olyan innovatívan összekapcsolt technológiákat vonultat fel, mint az új „Trained Parking” funkció (automatikus manőverezés a parkolóhelyekre és a parkolóhelyekről), a „Car2X” (a közvetlen környezetre vonatkozó figyelmeztetések és vészjelzések) és a „Travel Assist” vezetéstámogató rendszer legújabb verziója, amely a tömeges adatgyűjtést felhasználva a teljes sebességtartományban képes a részben automatizált előre- és oldalirányú vezetésre.Az ID. Buzz első előfutára 50 évvel ezelőtt debütáltAz ID. Buzz történetesen nem az első elektromos meghajtású Bulli. A Volkswagen már ötven évvel ezelőtt, a Hannover Messe kiállításon bemutatta a T2 modellt, az első prototípust, amelyet egy hátul elhelyezett villanymotor hajtott. A 85 kilométeres maximális hatótávolság azonban azt mutatta, hogy az akkumulátortechnológia még messze volt a gyakorlati használatra való alkalmasságtól. De már akkor, 1972-ben megszületett az álom a károsanyag-kibocsátásmentes Bulliról. És ez most, 2022-ben valósággá válik.1.) A jármű nevének írásmódja a sorozatfejlesztés során megváltozott az „ID. BUZZ” helyett „ID. Buzz”.Az ID. Buzz online világpremierje az alábbi linken következő március 9-én 19:00-tól: https://www.volkswagen-newsroom.com/en/live-stream-5455

  • Befektetés a jövőbe
    Szervizhírek 2021.12.11.

    GINOP-1.2.8-20-2020-03779

    2021.12.13.

  • ID BUZZ.
    Újdonság a Volkswagenről 2021.09.08.

    Az önvezető ID.BUZZ első prototípusa

    A közlekedési torlódások csökkentése és a városi biztonság növelése érdekében kifejlesztve Bemutató a Volkswagen Csoport „New Auto Night” eseményén, a 2021-es Nemzetközi Autókiállítás (IAA Mobility) esti programján A jövő ID.BUZZ ra épülő önvezető járművei kamerák, illetve lidar- és radarérzékelők kombinációját alkalmazzák Az első felhasználó a MOIA mobilitási szolgáltató leszHannover/München/Budapest, 2021. szeptember 9. – Fekete-fehér álcafestésben, tetején egy magas szerkezettel gurul be csendesen a csarnokba, ahol a Volkswagen Csoport New Auto Night eseménye zajlik a 2021-es Nemzetközi Autókiállítás esti programja keretében: Egyike a Volkswagen Haszonjárművek (VWCV) első öt, teljesen elektromos ID.BUZZ AD (Autonomous Driving) önvezető tesztjárműveinek, amelyek szériaváltozatai 2025 től kezdődően jelennek majd meg az olyan kereskedelmi mobilitási szolgáltatók flottáiban, mint a MOIA. München a fejlesztési partner Argo AI európai központja is; a globális, autonómjármű-technológiai vállalat fejleszti azt az önvezető rendszert (SDS-t) – beleértve a térképeket, hardvert, szoftvert és a felhőalapú támogató infrastruktúrát is –, amelyet az ID. BUZZ AD is használ. 2025 ben debütál az önvezető ID.BUZZ AD Hamburgban, ahol utasait a MOIA által üzemeltetett járműmegosztási szolgáltatás keretében fogja eljuttatni úti céljaikhoz. Az eseményen Dr. Herbert Diess vezérigazgató elmondta: „A Volkswagen Csoport átalakulóban van, járműgyártóból piacvezető, szoftveralapú globális mobilitási szolgáltatóvá válik. Mi vagyunk az a cég, amely átértelmezi a mobilitást – fenntartható, egybekapcsolt és biztonságos mobilitási megoldásokkal a jövő generációi számára.”Az Argo jelenleg is teszteket folytat az ID.BUZZ AD1 prototípusokkal különböző városi környezetekben, köztük Münchenben is. Az Argo önvezető rendszere érzékelők, szoftverek és számítógépes platformok együtteséből tevődik össze, amellyel a jármű 360 fokban térképezi fel a környezetét, kiszámítja a gyalogosok, kerékpárosok és járművek mozgását, továbbá kezeli a meghajtó-, fékező- és kormányzó rendszereket, így biztonságosan és természetesen tud közlekedni, akár egy tapasztalt járművezető.Az Argo AI kamerák, radar és lidar segítségével valósítja meg a biztonságos önvezetést. A cég saját fejlesztésű Argo Lidar érzékelője az ID.BUZZ AD1 prototípusok tetején, a magasban helyezkedik el, és akár több mint 400 méteres távolságból is képes érzékelni a tárgyakat. A szabadalmaztatott, Geiger-módban működő technológia révén a legkisebb fényrészecskéket (egyetlen fotont) is képes érzékelni, így a kevéssé fényvisszaverő tárgyakat, például a feketére festett járműveket is érzékeli, és rendkívül pontos képet tud alkotni a környezetéről.Az ID.BUZZ AD1 tesztelése a Volkswagen Haszonjárművekkel együttműködésben zajlik az Argo AI fejlesztési központjában, Neufahrnban, München közelében. Az Egyesült Államokban található tesztpályájukon kívül az Argo rendelkezik egy kilenc hektáros zárt pályával is a müncheni repülőtér közelében, ahol különböző, az európai forgalomra jellemző közlekedési helyzeteket is tudnak tesztelni. „Az ID.BUZZ AD1 tesztflotta mérföldkő a Volkswagen Haszonjárművekkel való szakmai kapcsolatunkban” – nyilatkozta Bryan Salesky, az Argo AI alapítója és vezérigazgatója. „Öt évnyi fejlesztés és a nagy, bonyolult amerikai városokban szerzett tapasztalataink után izgatottan várjuk a München utcáin folytatott tesztelés kezdetét. Ez is a MOIA val közös, kereskedelmi célú önvezető járműmegosztási szolgáltatás elindítását készíti elő.”Az autonóm vezetési szolgáltatások fejlesztési programjával a Volkswagen Haszonjárművek azt mutatja be az IAA keretein belül, hogy a belvárosi közlekedést lehet tehermentesíteni a járműmegosztással, ami ráadásul biztonságosabb is az önvezető rendszernek köszönhetően: „A környezetfigyelő rendszer hat lidarból, tizenegy radarból és tizennégy kamerából áll, amelyek a jármű egészén oszlanak el. Így sokkal több minden figyelhető meg, mint amit egy emberi járművezető az üléséből láthat” – magyarázta Christian Senger, a Volkswagen Haszonjárművek autonóm vezetésért felelő vezetője. A márka saját üzleti egységet állított fel, amely az autonóm vezetéssel foglalkozik, továbbá részesedést vásárolt az Argo AI-ban.Míg a VWN és az Argo AI az autonóm jármű és az önvezető rendszer fejlesztésén dolgozik, az autonóm mobilitási szolgáltatás harmadik összetevője pedig a MOIA. A Volkswagen leányvállalata széles körű tapasztalattal rendelkezik a mobilitási szolgáltatások és a flottakezelés területén. Egészen rövid idő alatt a MOIA létrehozta Európa legnagyobb, teljesen elektromos járműmegosztási szolgáltatását, járművezetőkkel együtt. Több millió utast szállítottak már. Az ID.BUZZ AD1 első felhasználója a MOIA lesz, 2025 től. „Az Argo AI val és a VWCV vel együttműködésben arra használjuk fel szakmai tudásunkat, hogy kifejlesszünk egy autonóm mobilitási szolgáltatást a hagyományos szolgáltatásunk mellé” – mondta el a MOIA vezérigazgatója, Robert Henrich. „A világ városai mind hatékonyabbá és környezetbarátabbá szeretnék tenni közlekedésüket. Az önvezető járműmegosztás javítja a városi mobilitást, növeli a közlekedésbiztonságot és vonzóbbá teszi a városokat. Hamburg lesz az első város, ahol elérhető lesz az autonóm járműmegosztás.”1 ID.BUZZ AD – Ez a jármű még nem elérhető kereskedelmi forgalomban Az Argo AI bemutatása Az Argo egy globális, autonómjármű-technológiai platformot szolgáltató vállalat, központja a pennsylvaniai Pittsburgh-ben található. A vállalat vezető autógyártókkal, köztük a Ford Motor Company-vel és a Volkswagen Csoporttal együttműködve fejleszt önvezető technológiát, hogy mindenki számára biztonságossá és élvezetessé tegye a városi utazást. Az Argo AI több mint 1200 embert foglalkoztat mérnöki központjaiban a michigani Dearbornban; a New Jersey-beli Cranbury-ben; a kaliforniai Palo Altóban és Münchenben, Németországban. Az Argo jelenleg a floridai Miamiban, a texasi Austinban és Washington D.C.-ben, valamint Pennsylvania, Michigan és Kalifornia államban tesztel autonóm járműveket. További információt az Argo kapcsán itt talál: www.argo.aiA MOIA bemutatása A MOIA a Volkswagen Csoport leányvállalata. A vállalat mobilitási szolgáltatásokat fejleszt berlini és hamburgi telephelyein, és együttműködik a városokkal és a helyi tömegközlekedési szolgáltatókkal. A MOIA jelenleg egy járműmegosztási szolgáltatás fejlesztésén és megvalósításán dolgozik az egyéni járműves közlekedés elkerülése és a közúti infrastruktúra hatékonyabb használata érdekében. A városok így megszabadulnak a forgalmi dugóktól, a zajtól és a kipufogógázoktól. A MOIA 2018 nyara óta kínálja járműmegosztási szolgáltatását Hannoverben, és Hamburg volt az első egy millió feletti lakosságú nagyváros, amely követte 2019. április 15-én. További információ: www.moia.ioMegjegyzés a szerkesztőknek: A szöveget és a további képeket megtalálhatják a sajtóadatbázisunkban: www.vwn-presse.de

  • VW ID-R
    Újdonság a Volkswagenről 2019.07.09.

    Gyorsabb, mint a Forma 1: a Volkswagen ID.R új rekordja Goodwoodban

    VW ID.R

  • Környezetvédelmi célkitűzések
    Újdonság a Volkswagenről 2017.10.05.

    A Volkswagen Csoport tovább szigorította környezetvédelmi célkitűzéseit: 2025-re 45 százalékkal kívánja csökkenteni környezetre gyakorolt hatását

    A Volkswagen Csoport az autóiparon belül vezető szerepre törekszik a fenntarthatóság tekintetében. „Régebben a Volkswagen vezető helyen volt a legtekintélyesebb fenntarthatósági mutatók tekintetében – és szándékunkban áll visszaszerezni ezt a pozíciót.” – nyilatkozta Matthias Müller, a Volkswagen Csoport ügyvezetője a kétnapos csoportszintű környezetvédelmi konferencia megnyitóján (Group Environmental Conference – GEC) Wolfsburgban. „Alapvető küldetésünk, hogy Csoportként jelentősen hozzájáruljunk a klímaváltozás mérsékléséhez és a levegő minőségének javításához a városközpontokban.”

  • VI. Volkswagen-találkozó
    Esemény 2017.09.21.

    Szombaton VI. Volkswagen-találkozó a Hungaroringen

    Több ezer autó várható a VI. Volkswagen-találkozóra, amit ezúttal szeptember 23-án, szombaton rendez meg a márka hazai importőre a Hungaroringen. A hagyományos őszi összejövetelen a közönség által kedvelt gyermek, női, férfi programok mellett sok újdonsággal készülnek a szervezők, bemutatkozik az új Polo, a legszerencsésebb látogató pedig ezúttal egy VI-os Golfot vihet haza.

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

checkbox_default

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.